Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Ilmiöt
yli 3 vuotta sitten
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Ilmiöt
yli 4 vuotta sitten
Ravintolaketju Amarillo alkoi nimittää tarjoilijoitaan "viihdyttäjiksi" - uudistus tyrmätään somessa
Ravintolaketjun päällikkö vakuuttaa, että "viihdyttäjillä" on sosiaalista pelisilmää eivätkä he häiritse ravintola-asiakkaiden ruokailua.
Ilmiöt
yli 6 vuotta sitten
Kahvilanomistajan vihamielinen vastaus arvosteluun on saanut netissä paljon huomiota osakseen.
Ilmiöt
yli 7 vuotta sitten
"Onko tämä ilmainen, kun tässä ei ole hintalappua?" -kysymys on yksi sellaisista, jonka jokainen asiakaspalvelija on saanut kuulla aivan liian monta kertaa.
Ilmiöt
yli 7 vuotta sitten
Kipeänä ollut asiakas sai helpotusta oloonsa muutenkin kuin pelkän ruoan muodossa.
Ilmiöt
yli 8 vuotta sitten
Asiakkaat pystyvät itse vaikuttamaan ratkaisevasti saamansa palvelun laatuun, selviää tutkimuksesta.
Suhteet
yli 8 vuotta sitten
Asiakaspalvelu vaatii välillä venyviä hermoja. Kaikkea asiakkaiden sanomaa ei kannata ottaa tosissaan, koska aina palaute ei ole asiallista.
Viihde
yli 10 vuotta sitten
Monesti liikkeissä noudatetaan periaatetta "Asiakas on kuningas". Se voi olla myyjälle ajoittain tavattoman raskasta.
Viihde
yli 10 vuotta sitten
Harvassa ammatissa henkilö kohtaa yhtä hankalia asiakkaita kuin baarityöntekijä. Eräs ammattia harjoittava nainen puhui suunsa puhtaaksi Facebookissa. Miltä tuntuu, kun asiakkailla on huono päivä ja he purkavat tuntemuksensa sinuun?
Viihde
yli 10 vuotta sitten